mandag 4. juli 2011

Den første feriedagen:)

Idag var det første feriedagen for ungene med pappaen sin;) Jeg må jobbe en uke til før jeg kan være sammen med dem. Gubben, som ellers ikke er Reodor Felgen, når det gjelder å finne på ting, klinket til med en opplevelsestur med unga! (Og jeg hadde ingen finger med i planleggingen...)De var i Bærum på Sæteren gård , hvor de hadde piknik og koste seg med hinderløype.

Da de kom hjem var det 25 grader og vi måtte ta frem bassenget!

Ellers har jeg kjøpt meg en sommergave! Dette kameraet har jeg siklet på en stund og snart er det hjemme hos meg:)) Jeg gleder meg til å prøve det ut.


Jeg legger ved en side jeg laget for en stund siden av Luna, som er ca. 2 år her.


2 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Åååå, for noen herlige bilder :) Her har vi også hatt fremme bassenget i dag :) Endelig litt fint vær!
Og det kameraet.........det er jeg VELDIG misunnet over!!!! :)
Skal bli spennende å høre hva du synes. Tror du blir veldig fornøyd.;) De er så stilige de små bildene!
Fantastisk flott LO, og et helt nydelig bilde! Ha en fortsatt fin kveld.
Klem Brit

Linda sa...

Det kameraet er bare fantastisk, gled deg! :)

Flott LO, likte hvordan du har brukt baksiden av det sasafrass båndet