lørdag 5. mars 2011

~My sweet~

Gubben har lekt seg i Holmenkollen fra onsdag...Han har hatt noen fantastiske dager under VM,møtt mange flotte mennesker, kjent på nasjonalfølelsen, heiet frem gull etter gull og fått minner for livet. Jeg er jo som kjent IKKE noe kjerringa til Monsen kan man si....men misunnelig er jeg lell;)

Jeg har storkost meg hjemme med ungene jeg da, mens ungene har savna pappaen sin...så kul er jeg liksom! Ungene lagde snølykt ute til pappa skulle komme hjem....så den lyser så fint her for han.

Legger ved en enkel side jeg laget her om dagen. En klisjeside av jenta mi......Ingen tekst...men lar bare bildet få tale for seg selv.


Stolte snømannmakere

Blir han en prins??

Snømannen Kalle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint og enkel. Digger den stilen. Flott bilde også.

Brit Sviggum sa...

Helt nyyydelig LO, Lula! Og så de søte bildene, da :) Herlige!
Ha en flott søndag.
Klem fra meg :)