onsdag 30. mars 2011

~Hengiven~

"Storebroren miiiiin" roper jenta mi hver dag! Hun er så opptatt av storebror og vil helst gjør alt han gjør. Nå er det DS`en hans som det krangles opp...selv om hun ikke klarer å spille mario, da det går for fort. Det hun ikke vet er at det ligger en rød DS til henne innpakket et sted i huset i vente på 4 årsdagen hennes om 14 dager:))

Så skal det jo sies at storebror kanskje ikke er liike opptatt av lillesøster:..."Jeg gleder meg til jeg skal til farmor jeg mamma..da blir det ro og fred!..." hehe


9 kommentarer:

Lou sa...

Absolutely Beautiful!! And I love the innocence of using white!! Gorgeous!
Lou x

Aquarell sa...

He-he, herlige gullkorn fra ungene dine... :)
Og nydelig flott LO fra deg. :)

Synnøve sa...

Nydelige er de iallefall:)
En vakker LO og et koselig blikk inn i hverdagen din.
Søskenkjærlighet er det vel;)
Klem

Hege sa...

Denne var nydelig! Så dus og fin, og det passet veldig godt med "Jack and Jill" til tema. Jeg burde nok også lage en slik LO om mine barn.

MonaV sa...

Denne var kjempesøt.
Perfekt bruk av figurene fra primaarkene...herlig!!!

Tone K. sa...

Åhh...denne er så nydelig ! :o)
De to stempel-barna ved siden av ble kjempeflott og hele siden er så tvers i gjennom koselig og god :o)
Ha en fortsatt fin uke.
:o)

Catrine sa...

Å så vakker layout!
Og supersøt historie! Vil tro den DS gjør stor lykke, selv om det sikkert blir krangel om noe annet da. ;)

God torsdag! *klem*

Annette Thygesen sa...

Et kjempeherlig bilde. Fint med sort/hvitt bilde til disse duse fargene.

Norunn sa...

He he he....det var som å lese om her i huset....
Nydelige LOer du lager og herlig lesning :)