søndag 9. januar 2011

Skissedilla #94

Da er det klart for ennå en ny uke med ny skisse! Løp inn og sjekk ut den flotte skissa vi har på Skissedilla denne uka:) Jeg har scrappet noen gamle bilder av gutten min. Det er fotografbilder tatt for ca 2 år siden. Jeg blir inspirert av alt det fargerike rundt om for tiden. Så takk til alle som inspirerer meg med sine fargerike loer;) Det gir meg godt humør!


Som vi har fortalt om før, har vi begynt med ukespremier hos dilla. Jeg håper dette faller i smak. Denne uken er det HegeAL som sponser premien for en heldig vinner. Sleng deg på, så kanskje det blir deg! I premien ligger en stempelplate fra hennes egen produksjon, som passer perfekt til loer. Jeg har denne selv og det er såå mange søte tekster.


7 kommentarer:

Vibeke sa...

Så stilig!! Jeg digger fargene og misten:):)

Ha en fin søndag:)

lillesmor sa...

Så fresh og herlig lo! Digget masken bak misten;-)
Ha en flott søndag.

Brit Sviggum sa...

Kjempefin LO, AC!!! Elsker de sterke fargene. Får enn sånn sommerfølelse :) Herlig!!! :)
Ha en fin søndag.
Klem fra Brit

Grethe sa...

Så stilig denne var! Fargene er fantastiske!

Lene - Nabon sa...

DIGGER RÅTT!!!

Klem!

Francielle sa...

Candy to my eyes! Så mye fiiiiiiint! Du er en sann inspirasjonskilde du frøken Lula! Takk for fine ord in das blog! Ha en fortreffelig kveld så langt!

cecilie sa...

Nydelig! Fin balanse og ro i denne, me like =)