lørdag 15. januar 2011

I like crazy!

Jepp, jeg liker meg best rundt mennesker som oser av selvironi og som kan se humor i det meste! Jeg har ei venninne som jeg konstant flirer av og hun lirker utav seg det ene gullkornet etter det andre. Det er slike mennesker som gir meg energi i hverdagen og slike jeg vil omgås med. Jeg kan være seriøs, for all del! Men jeg liker det "corny", jeg liker "annerledes" og jeg liker "crazy"......sånn er det bare;)

Derfor kommer en lo nettopp om dette, som glir rett inn i BOM albumet mitt:)) Bidraget er etter skisse #95 inne hos skissedilla. Lene har laget den kule skissa, som jeg elsker!

6 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Denne er helt fantastisk, AC! Digger dette bildet :) Kjempestilig! Og selve LOen er jo bare nydelig. Elsker fargene! Og den store, røde blomsten er prikken over i-en. Du er til enorm inspirasjon!
Ha en fin søndag :)
Klem Brit

Ania sa...

*knis* superflott! :)

Carrin sa...

Kanon!! :)

Takk og pris for slike mennesker altså :)
Nydelig LO som alltid!
Ha en fiiiiin søndag.

PS: MSNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.....huh!

Anne sa...

Så knallflott, nyydelige farger da. :)

Elisabeth Helland sa...

sjarmerende bilde..hihi....virkelig herlig! og fargebruken er jo tiltalende de-lux :)

Synnøve sa...

Hi hi, for et dritkult bilde!!
Du er rett og slett diggbar du;)
Den røde blomsten var bare kanon!

Ha ei super uke,
klem