fredag 21. januar 2011

~Engstelig~

Mine to små er HELT forskjellige. Utfra personligheten skulle man ikke tro de var søsken altså..... Mens jenta mi er full av snodige påfunn og spør om alt mellom himmel og jord er gutten min roligere og holder ofte ting/hendelser inni seg. Her om dagen vi kjørte til jobben spurte hun; " Mamma...når får jeg mensen...!" Til opplysning er hun 3.5 år. Hun gleder seg til hun blir ungdom, for da får hun pupper..! Huff jeg gruer meg.

Oldefaren til gutten min døde plutselig denne måneden, nesten 90 år gammel. Dette gikk sterkt innpå han og mange tanker dukker opp. Det er ikke like lett å forklare, men man gjør sitt beste;)


10 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig LO! Liker veldig godt de klare fargene og bølgepappen.

Aquarell sa...

Kjempeflott LO!
Hva slags journalingark er det du har brukt bak bildet? Vil ha slike... :)

Vibeke sa...

He he - er nok noen år før hun trenger å bekymre seg for det;)

Stilig Lo!! Digger fargene - og digger stilen din:)

God helg til deg og dine:)

Trine sa...

Sprek LO!! Liker at du har med så sterke farger! Du har virkelig en leken og flott stil! De ungene kommer med utrolig mye rart... har også ei som gleder seg til å få pupper... 6 år. Ønsker deg ei flott helg!

Rannveig sa...

For en herlig LO!
Herlig med så skarpe og spreke farger! Stilig med bølgepappen :)
God helg!

cecilie sa...

Nydelig LO, du er en dyktig scrapper, det er alltid noen fine sider og se på her hos deg =)

Anne sa...

Lo-en er herlig, jeg elsker de grønne fargene og den friske stilen, samtidig som du tar opp et alvorlig personlighetstrekk hos gutten din.
Leit å høre om oldefaren din.

Ha en fin søndag.
Klem, Anne.

lise sa...

nydelig LO med skikkelig herlige farger!! digger stilen din!!

Heidi sa...

Nydelig layout! Høres ut som om du får noen spennende år med vesla ;)

Synnøve sa...

En herlig LO med et nydelig bilde.
Ikke like lett å skyve bort skumle tanker som kommer når det er noen som dør. De er da så skjønne disse små.
Ellers er det godt å vite at det er en stund til puppene dukker opp, he he.
-Og godt er da det;)
Ha en flott søndag,
klem