søndag 26. desember 2010

Lazy days....

Jeg elsker å drømme meg bort....og helst er det mange hundre år tilbake. Jeg liker alt som er "magisk" og absolutt alt som har med julen å gjøre. Så med den kombinasjonen, så er desember og da særlig romjula tiden for å drømme seg litt ekstra bort...

Hva er bedre enn å sitte i en god stol, mens vinden uler ute, snøen daler lett og det er -17 ute. Med et pledd rundt deg, og se en gammel julefilm (A christmas carol), mens du kjenner duften av juletreet og kongerøkelse. For meg finnes de ingenting bedre.....


Løp inn her og sjekk ut den flotte gjestedesigneren hos dilla denne romjulen!

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Så kul!! Digger det rene, pene - og samtidig er den tøff!!:)

Kos deg videre i jula:)

Aquarell sa...

Kjempeflott LO! :)
Og kjenner meg godt igjen i det du skriver, jula er herlig!
Fortsatt god jul til deg. :)

Wenche sa...

mmm, herlige juletid. Du er så god på å få frem stemninger. Herlig-

Og NYDELIG LO:

Marianne Hope sa...

Kjempefin LO! Haaper du nyter snoe og kulde (jeg maa innroemme at jeg sliter litt....:))Ha en fin romjulstid

Anonym sa...

Nydelig LO. Så mange flotte ting du har laget.

Vibeke sa...

Her var det ikke noe nytt siden forrige gang jeg var innom ;) Dvs at jeg har blogget litt oftere enn vanlig i julen det ;)

Vil takke deg for all inspirasjonen du deler med alle rundt deg. Alltid like moro å se det du kreerer.
Jeg setter også stor pris på alle de søte kommentarene du legger igjen i bloggen min:):)

Takk for dette scrappeåret - håper det neste blir like bra:)