torsdag 8. juli 2010

En vanskelig avgjørelse....

Sommeren har virkelig festet taket, iallefall her på østlandet. Det er varme og sol hele dagen og jeg koser meg virkelig. Strax er det ferie og 4 uker fri! Akkurat det skal blir deilig kjenner jeg, selv om jeg elsker jobben min:)

Jeg koser meg med å scrappe litt, selv om sola steiker inn her.... faktisk ble 17.mai LOen unnagjort igår. Jenta mi har på seg en 42 år gammel bunad som min tanta har sydd. Det er så søt på henne! Hun får sydd egen bunad til neste 17.mai og jeg er så spent.




Jeg har blitt forespurt om å holde kurs på PACS Paris i November! Jeg hadde selvfølgelig lyst til det! Men nok en gang ødelegger flyskrekken for meg:( Så jeg måtte dessverre takke nei til den utrolige sjansen i denne omgang:( Men jeg hadde såå lyst kan dere skjønne, og håper at jeg kan få sjansen igjen. Det går da alltids et tog , gjør det ikke? Jeg sitter gjerne 30 timer på et tog, hvis sjansen byr seg. Det ville vært en opplevelse for livet med Paristur, uten tvil. Det snodige var jo at HegeAL, min gode venninne også ble spurt om å komme ned. Men hun forteller nok selv om sin egen avgjørelse. Men en ting er sikkert og det er at jeg har begynt å arbeide med problemet mitt, så kanskje det blir flytur på meg en gang i fremtiden?




10 kommentarer:

tæsj sa...

Oi, høres jo super spennende ut, men forstår deg veldig godt! Har flyskrekk selv! Nydelig LO som alltid:)

Wenche sa...

OIoioi for en utrolig flott forespørsel. SÅ kjedelig at du skal ha flyskrekk og ikke får deltatt, er sikker på at du hadde gjort en kjempejobb i Paris.

Anonym sa...

FOR en sjanse! Det må ha vært et dilemma for deg, synd at flyskrekk skal skape hindringer for utfoldelse og opplevelser i livet! Flott at du vil gjøre noe med det! Kan min svigerfar og Mette Marit overvinne flyskrekk, så kan du også! ☺

En riktig god sommer til deg og dine ☺

Ellen sa...

grattis, så gøy å bli spurt!

Anonym sa...

uansett et flott kompliment å få en slik forespørsel da :-) vel fortjent spør du meg :-)

ikke så lett med fobier (har noen selv) - men du får ha lykke til med bearbeidinga av flyskrekken din :-)

Nydelig LO, du er kjempeflink :-)

MonaV sa...

Nydelig og sjarmerende bilde, og flott LO.

Hildegunn sa...

For en herlig LO! Har sett gjennom noen innlegg her nå, og du er fortsatt en fantastisk god scrapper! Ikke rart du får publisert LOene dine ulike steder! Og så moro å bli spurt om å holde kurs, håper det kommer flere muligheter som innebærer at du slipper å fly!

Ønsker deg ei fiiiin uke!
Klem

Vibeke sa...

Så utrolig morsomt at du ble spurt da!! Neste gang kanskje det passer bedre:)

Nydelig scrapping - som vanlig:)

Håper du og dine har noen fine sommerdager:)

Lene sa...

huff da...så dumt å ha flyskrekk når slike tilbud kommer! Nydelig LO du har laget også, så vel denne hos Gillers hus mener jeg å huske ? (var innom der i går og så da noen LO'er av deg) :)

Ania sa...

Ugh, noe så superkjipt da! :(
Hadde ikke det å ta tog nedover vært et alternativ, da? :/