onsdag 2. juni 2010

Nye tider....

Det har skjedd endel forandringer for meg den siste tiden. For det første begynner jeg å jobbe meg ut av en lang scrappetørke (umotivert). Jeg tok endel bilder igår og ble så inspirert, at jeg satte meg ned for å lete etter ark..ikke verst!



Ellers har jeg sagt opp som designer for Papir i hjertet. Butikken ble solgt til to flotte jenter, som vil drive dens gode navn og rykte videre! Jeg ønsker de masse lykke til og gleder meg til å følge med. En epoke er over og en ny begynner (for å være litt dyp her..hehe)

Jeg har også sagt opp som en av "De kreative" inne på scrapping.no. Min tid var omme der også, da jeg ikke hadde noe mer å gi følte jeg. Men gjengen som er der er så fantastisk kreative og inspirerende!

Så har jeg blitt student! Jeg gleder meg enormt, samtidig som det blir tøft.... Men jeg har to eksamener før sommeren 2011 og da er jeg ferdig:) Et intenst år.

Jeg legger ved en lo jeg laget for "De kreative". Vi ble sponset av crafty secrets. De har mange flotte stempler og vintageting. Jeg har laget en side om moren min.




13 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Oi,oi,oi Lula. Så nydelig!!!!! Du er bare knall-flink :)
Ha en fin kveld.
Klem fra Brit

Monica sa...

Så spennende Lula, hva skal du studere da? Hvilken retning? Håper du likevel får tid til scrappingen, mye inspirasjon å hente her skjønner du ;)
Klem

Wenche sa...

Vil takke for alt du gjorde sammen med oss og for oss i de Kreative. Og ønske deg masse lykke til med studiene :-)

Wenche sa...

Og tusen takk for fine ord også, det varmer alltid :-)

~Isabell~ sa...

digger LO'en din altså, er så nydelig med alle disse sorte detaljene du bruker for tiden.
Ser hvor du har skjønnheten fra=)

Pia sa...

Scrappetørke? Du?! Flott mamma-LO dette her, ihvertfall!
Og lykke til med studier!

Mokka sa...

Herlig LO! :)

Ellen sa...

Lykke til med alt! Ja det er noe med å være kreativ på kommando. Skal du ikke fortelle hva du skal studere? Lekker layout!

Yasmin sa...

Hei kjære deg.. Så trist du har sagt opp inne sammen med oss hos de kreative. Vil savne deg og "fyrrigheten" din.. Du lager fantastiske ting, og du vil bli savnet! :)

Jeg håper studiene dine vil gå kjempebra.. masse lykke til med nye forandringer i livet ditt.. :)

Håper vi kan ta en lunsjdate sånn som vi hadde for en goood stund tilbake.. Stor klem fra meg..

Vibeke sa...

Kjenner til den scrappemotivasjonen... Det er så tungt når det skjer. Jeg har hatt en periode hvor jeg har tatt såå få bilder også jeg.. Håper det løsner for oss begge snart:)
Kanskje det er disse forandringene som hjelper deg på vei:)

Kjempeflott Lo du har laget. Skikkelig lekker:)

Lykke til:)

*marion* sa...

Kommer til å savne deg kjempe masse , har satt utrolig pris på å få lov å bli kjent med deg , kommer nok til å følge deg videre da du inspirerer meg kjempe masse ,
Det ahr vert fantastisk å jobbe sammen med deg i de Kreative å du blir sårt savna
klem Marion

Synnøve sa...

Lekker LO! Rett og slett!
Digger stilen din, og er ivrig titter inne hos deg.
Lykke til med skole, og ha en deilig sommer!

Anne sa...

For en HERLIG lo, kjempetøft med det hjertet du har brukt som sjablong. :)