mandag 28. juni 2010

{Hemmeligheter}

Da er det 2 uker til ferien! Jeg gleder meg til familietid:) Har hatt noen tøffe uker nå, så håper sommeren bringer håp og varme....

Jeg har fått tilbake scrappelysten og jeg koser meg med denne hobbyen. Jeg blir alltid inspirert av de nyeste bildene da...det gjør at de "gamle" bare kommer lenger bak i bunken. Så jeg får ta meg selv i nakken og få scrappet litt i sommer, utfordre meg selv rett og slett!

Jeg fikk meg en positiv "boost" her på fredagen. Jeg var kommet på Colorroom featured denne uken med Loen fra forrige innlegg. Dette setter jeg stort pris på!

Jeg legger ved en LO jeg har kost meg med idag. Ungene mine koser seg i hengekøya i hagen.



12 kommentarer:

Pia sa...

Kul LO! Du gjør det liksom så enkelt, men jeg synes det er skikkelig vanskelig å lage det så "enkelt" og samtidig så flott!

Zarah sa...

UNDERBAR layout! Sååå snygg!

lillesmor sa...

Synes Pia sier det veldig godt..
Enkel, men skikkelig avansert lekker;-). Herlige farger og utrolig søte bilder da..

HegeAL sa...

ååå så herlig snuppa! Me like alot! Også eelsker jeg at du har funnet mojoen din igjen! -Klem til snuppa mi-

Brit Sviggum sa...

For en lekker LO, Lula. Elsker treet og de sommerfuglene. Så utrolig fint. Og bildene var jo bare kjempesøte :)
Håper du får en fin-fin sommer med familien.
Klem fra Brit

Hege sa...

Herlig LO! Elsker den lekne stilen. Skjønne bilder og super fargebruk!

Blir alltid inspirert av å titte innom deg!

~Isabell~ sa...

for en gøy LO, du har så kjekke detaljer, slike som treet og sommerfuglen. Ønsker deg og dine fantastisk sommer=)

MonaV sa...

For det første så er bildene dine så herlige.
Oppsettet er kult, og detaljene flotte!!
Du er så flink!

Anonym sa...

Kjempeflott LO dette! Jeg er fan av stilen din!

Grattis med heder og ære inne hos Color Room, så moro!!! Digget de søte fuglene på den LOen ☺

Ønsker deg og dine en riktig FLOTT sommer! ☺

Synnøve sa...

Gratulerer med LOen inne på The Color Room, er egentlig ikke overrasket, du er superdyktig!
Denne var kjempeflott og bildene er jo bare ultrasøte da!
Herlig LO.

Sasha Farina sa...

you rock my world, lula.

Elisabeth Helland sa...

å du søte himmalaya, denne var lekker.......gosh så fin