lørdag 13. mars 2010

{3ndy}

"De kreative" på scrapping.no ble sponset av 3ndypapir.no. Vi fikk scrappe med fjorårets sommerkolleksjon. De har jo nå sluppet nyhetene sine for våren, men jeg er like glad i de gamle! Jeg gleder meg selvsagt til å leke meg med nyhetene altså:) Vår artikkel kan du se her og alle de flotte kreasjonene til de andre jentene;))

Her er mine to loer til artikkelen. Den første her har jeg brukt av Gudrun sin kuuule kolleksjon, som er full av spreke farger og lekenhet. Og så bare det er sagt...jeg EEEEEEELSKER skyer..*lol*


Her har jeg brukt av kolleksjonen til Lene. Nydelige duse og romantiske farger.Dagene flyr her hjemme og det går i jobbing, jobbing og jobbing. Mye forberedelser til møter og annet spennende. I tillegg er jeg vårslapp*lol*, føler meg som en 100-åring! Jeg får vel bare innse at jeg må opp av sofaen og ut, samtidig som matinntaket kunne blitt noe bedre...Men det er lenge til sommeren, eller!!??



5 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelige begge to!!!! Digger stilen din!

Ha en flott helg!

Marianne sa...

Så flott - du er knallflink! Ser jo arbeidet ditt i butikken også - og jeg er stor fan!
Vet hvor jeg skal henvende meg hvis (når) jeg trenger opplæring i scrapping!
Ha en fortsatt fin helg!
♥ Sakkalo ♥

MonaV sa...

Jeg digger virkelig stilen din og alt du lager....knallflott!!!

Norunn sa...

Herlig stil!
Nydelige ark og lekre oppsett! :)

Kristine sa...

Nydelige Lo'er. Spesielt "Cool" var tøff. Stilig at du bruker svart som bakgrunn!