lørdag 19. desember 2009

Juletre!

Hos oss er det tradisjon å pynte treet den siste helgen før julaften, så da ble det idag:)

Vi trosset kuldegradene (-15c) og dro ut for å kjøpe tre. Ludvik var så godt pakket inn at han såvidt klarte å bevege seg *lol*. Vi så forresten en liten forskremt mus som ble livredd da vi nærmet oss. Den hoppet så fort stakkars.

Jeg har to forventningsfulle barn når det gjelder jula, de har nok arvet det fra meg. Jeg simpelthen ELSKER desember og etter jeg fikk barn har bare dette forsterket seg!

Her er Ludvik i full gang med pyntingen av treet. han er så tålmodig og kan holde på i evigheter, men søstera skal leke gjemsel og forlengst ferdig med pyntingen.




Her er treet ferdig pyntet....som dere ser bærer det preg av at det er noen med maxhøyde på 100 cm...'*LOL*




5 kommentarer:

Pia sa...

Trodde du var høyere enn en meter?
Flott juletre dere har fått i hus, og tenk at dere allerede har fått pynta det!
Minner meg på at vi kanskje bør få tak i et juletre snart.
Ha en flott søndag!

~Isabell~ sa...

jeg elsker tradisjoner og disse bildene gav meg skikkelig julestemning, i skrivende stund sitter jeg å tittet ut vinduet på den etterlengtede snøen, nå kan julen bare komme=)

Ønsker deg og dine en fantastisk jul=)

Anonym sa...

Herlig juletre med all pynt under 1 m!!! Jeg må innrømme at jeg pleier å "pynte" litt på det etter at ungene er ferdig :) Å ha 13 identiske julekuler på samme side er ikke akkurat estetisk slående!!!

Ønsker deg og dine en riktig koselig julehøytid!

Aquarell sa...

Så flott tre!
Det bruker å bli sånn med pynten, masse pynt til ca midt på treet, og ikke fullt så mye opp mot toppen... ;)
God jul til deg og dine!

Salte sa...

For et skjønnt tre! Vi har pyntet juletre i dag - Vetle var sjefspynter'n! Hehe! Ønsker deg og dine en Goooood Jul