søndag 20. september 2009

Skissedillaskisse #26 og Jessica Lute!

Da var det klart for ny skissedillaskisse. Vi er kommet til nr. 26 i rekken, det er ikke verst. Denne uka er det duket for månedens gjestedesigner. Vi har fått med oss den talentfulle Jessica Lute. Hun er blant annet med i DT til One Little Word . Vi er superstolte over at hun ville være med oss og leke. Hvis dere skal velge noe å scrappe denne uka, må det være hennes nydelige skisse. Det vanker en flott RAK til en heldig vinner!

Her er mitt bidrag denne uka. Jeg likte skissa så godt;) Det ble et bilde av meg og min gode venninne HegeAL.







Jeg har også vært på messe!! Skedsmohallen var "the place to be" i helgen. Papir i hjertet hadde en herlig og innholdsrik stand. Jeg plukket med meg endel godsaker derfra kan du si;) Flott stemning på messa og jeg møtte mange flotte mennesker. Også noen jeg ikke turde komme bort til, fordi jeg ikke var heeelt sikker...*rødme* hihi.

4 kommentarer:

bestevenn sa...

Stilig LO. Jeg pleier å bruke hele arket, så jeg tror jeg skal utfordre meg selv på en slik skisse. Det er morsomt å se hvordan tekst og bilde bindes sammen av arket imellom. Var også på stempelscrap og satt til det var slutt. Kjempemorsomt.

Anonym sa...

Åhhh det høres så kjekt ut å være med på messa i skedsmohallen!!! Jeg VIL dit neste år!!! :-) Det står ikke på viljen kan du si *hihi*

Knall kul lo!! Kjekt å være på besøk i bloggen din igjen!

Ha en god dag:-)

Anne M sa...

Kjempestilig og flott LO! Enkel og stilren.

Misunner deg som var på messen i helgen, høres digg ut!

Lene - nabon sa...

DIGGER!


KULT MED GULT, og du er så flink til å bruke det også!