søndag 2. august 2009

Skissedillaskisse #19

Da er skissedillaskisse #19 ute! Denne gangen er det HegeAL som har laget en lekker skisse for oss. Den gir mange muligheter og er morsom å leke med:) Løp inn å lek med oss!

Vi er så heldige å få med oss Scrapstore denne måneden, som sponser en flott premie!

Her er mitt bidrag. Bildet er av HegeAL og meg i Skien på DT treff for papir i hjertet. Vi koser oss alltid sammen og tar en haug med bilder...så det blir noen loer utav det *lol* Jeg har lekt meg litt med ulike farger på denne...skummelt..da jeg ofte kun klarer å bruke 2 farger på en lo hihi.

5 kommentarer:

Carrin sa...

Åååååh!!!
Denne var lekker altså! Kanon!!
Digger den fargekombinasjonen ;)

Anne Bente sa...

den er bare total rålækker, har lavet et bidrag i aften, venter på dagslys :)

Camilla sa...

Så stilig! Flotte farger sammen! =)

Lene - nabon sa...

denne er bare ultrakul!

Og det er du og Hege også!!!


hehe

Vibeke sa...

Denne var kjempetøff!!
Herlig monster:)