mandag 17. august 2009

Scrappemaraton

Nå er det ikke lenge før jeg skal en tur opp til min gode venninne HegeAL. Jeg skal være der hele 5 dager..*det er luksus*. Så jeg har satt meg fore å scrappe alle de "gamle" bildene mine. Når jeg snakker gamle, så er det bilder fra ifjor og kanskje året før der. Jeg scrapper endel, så jeg er ofte ajour med de bildene jeg vil scrappe. Jeg er litt kresen på bilder jeg velger og jeg scrapper heller ikke kronologisk;)

Bunken var på 14 bilder (gamle altså), og nå er det bare 5 igjen;) + at jeg bestemte meg for å KUN bruke restepapir til alle loene med de gamle bildene.....(har en følelse av at ordet gammel blir brukt endel i dette innlegget...)

Nå har jeg vinklet meg inn i masse unødvendig pjatt her...huff! ANYHU...Det jeg skulle si var at jeg nå har kun nye bilder fra i sommer å ta med til Hege. Jeg blir alltid mest inspirert av nyprintede bilder serru. Gleder meg villt.


Legger ved en lo, som er laget til augustgalleriet hos Papir i hjertet. Dere må gå inn å se på alt det flotte jentene laget! Virkelig verdt tiden din:))




3 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Hei Lula
Så herlig og fargerik. Digger måten du bruker farger på. Og jeg ser Hambly! Digg!
Og du; tusen takk for kjempe koselig hilsen i bloggen min. Setter veldig pris på det.
Ann-Katrin
http://www.papirhobby.no

Monika sa...

Så knæsj denne var, skikkelig sommerlig og fargerik :)
God tur til Trøndelag :)

Hildegunn sa...

Herlig LO, flotte farger!
Riktig god tur! Kan vel ikke love sydentemp her, men det er jo flott her uansett ;)