søndag 25. januar 2009

Scrappehuset-Utfordring fra Kine;)

Jeg likte Kine sin utfordring for Scrappehuset. Derfor fant jeg frem et gammelt bilde av meg og barnsdomsvenninna mi, Annett;) Dette bildet "bring back memories". Vi tok det i en gammel fotoboks i Oslo, da vi var 13 år gamle. PS...Sjekk "grorudpalma" hihihi.( Det er meg, sånn til info)Vi fant på så mye moro sammen. Vi bodde dessverre ganske langt fra hverandre men klarte å holde kontakten i årevis etter jeg flyttet fra Nittedal da jeg var 8 år.



7 kommentarer:

_Kine sa...

Så kult at du deltar :D Denne var kjempeflott syns jeg. Du er så flink med white space. Og de JB-papirene er lekre :D

{ Kristina } sa...

Så utrolig stilig, digger oppsettet ditt her! :)

Anonym sa...

Skikkelig stilig! Sveisen var lekker, du! ;)
Takk for at du deltar!

Brita:)

Wenche sa...

Flott Lo. Og mange flotte forresten siden sist jeg var innom her. Ønsker deg ei god helg og straks kommer det en utfordring til deg på bloggen min :-)

Nina B. sa...

kjempetøff LO! Den sveisen ja...huff..godt noen ting forandrer seg ;)

Vibeke sa...

Så herlig denne var!!! Skikkelig kult oppsett!!

Takk for at du deltar hos oss i Scrappehuset:)

Trine sa...

hihi! så utrolig vittig bilde! husker med litt sånn småskrekk de frisyrene selv..huff..godt vi veit bedre..hihi!
lekker lo!
takk for deltakelsen!
Trine