lørdag 2. august 2008

Så startet regnet....

Ja, da var hetebølgen definitivt over for denne omgang (og jeg tro ikke den kommer tilbake iår...pessimist ja;)) Men gud så deilig det har vært med striregn i hele dag! Jeg kan jo faktisk sitte på scrapperommet igjen *jippi*. Jeg er skikkelig i siget om dagen og koser meg virkelig med denne hobbyen...nei, livsstilen!! Jeg elsker utfordringer og scrapper mest når jeg har noe å scrappe til hvis dere skjønner;) Tror jeg skal slenge meg på en konk eller to til høsten, slik at jeg får fått unna noen av de 1000 vis av bildene jeg tok i sommer *dåne*

Legger ved en lo som jeg laget idag tidlig. Jeg har et par glimmermist stående og de var det visst støv på*fnis* Jeg har aldri fått dreisen på dem... Men jeg prøvde meg da idag:) Det var gøy å prøve noe nytt. Bildet er av gutten min, som blåser løvetann. Han er 3 år.



6 kommentarer:

Yasmin sa...

Jeg skulle kommentere denne jeg, også kommenterte feil på forrige.. meneh.. jo!! denne er jo fortsatt driitfin!! knis :D

Stooorklem

Beate sa...

Det ble kjempeflott med den glimmermisten. Jeg har ikke anskaffet sånne enda, men jeg tror nok det blir etterhvert. Denne var iallefall råflott!

Line A sa...

Nyydelig LO!! Digga det enkle og rene oppsettet.. og stilig med den glimmermisten... ;)
Og det bildet var bare råkult.. ;)

Maria sa...

Hei og takk for kommentar i bloggen min. Koselige ord :) Synes scrappingen din er helt utrolig stilig! Akkurat sånn som jeg tenker meg å bli, elsker stilen! Men scrapping kommer ofte i andre rekke for kortlagingen...vet ikke hvorfor. Fordi det tar litt mer tid? Ditt ansikt virker utrolig kjent for meg også! Hvor bor du? Kanskje vi virkelig HAR dett hverandre?

Klem
Maria

Aquarell sa...

Nyyydelig LO. :D
Se innom bloggen min... ;)

lillesmor sa...

Kjempestilig lo, og oppsettet var bare råkult! Har selv ikke noe glimmermist, men fikk lyst på etter å ha sett denne loen;-)