tirsdag 22. juli 2008

[ Maniasommer ]

Jeg likte utfordringen til Scrappemaniajentene! De har så mange flotte utfordringer, så jeg legger ved et bidrag her inne. Vi skulle bruke masse blomster. En av de skulle være lag på lag, og en annen skulle være hjemmelaget. Lageselvblomst er vel ikke min sterkeste side *fnis* . Jeg klippet ut en blomst i blonder, brukte glimmermist på + sydde på en knapp. En morsom lo å lage. Sønnen min er så glad i all slags frukt og bær...og har nå lagt sin elsk på rips;) Han løper rundt og kysser ripsen, mens han roper nam nam nam...:) Så det måtte jo bli en lo ut av det, he he he.


5 kommentarer:

Sukkersött sa...

Nydelig layout! Herlige farger og oppsettet ditt var kjempeflott:))

Unknown sa...

Nyydelig.... :-)

Tonje sa...

Åh, så flott LO! Falt for fargekombinasjonen din:-) Ønsker deg en fortsatt fin kveld

Renée og Amanda sa...

Så lekker!! Liker oppsettet ditt kjempegodt, og fargene var utrolig fine sammen :D
Fint bilde og, og rips er kjempegodt ;) hehe

{ Kristina } sa...

Herlig, herlig layout! Og masse flotte blomster du har brukt. :)