søndag 22. juni 2008

Søndag...

Ja...Da er jeg blitt gammel da.. Jeg var på fest på fredag og gikk i seng 04.30 (noe som var vanlig da jeg var yngre). Men ikke nå tydeligvis *dåne*. Jeg har gjespet og vært uopplagt heeele helgen, og det er så slitsomt, særlig med to små , som skal ha oppmerksomhet. Tror det blir lenge til neste fest *lol* Men gøy var det da;)

Idag er det egentlig en slik dag, hvor jeg vil pakke meg inn i et loddent pledd og se filmer på tv (gjerne med litt snaks til), men det blir en tur til Blaafargeverket istedet. Det er barnas dag der med Gråtass, hestekjøring m.m. Masse spennende for barna, så det blir moro:)

Jeg legger ved en lo, som er laget for Scraphaugen. Vi designerne fikk i oppdrag å lage en bomside og slik ble min. Den handler om at jeg er like "gal", selv om jeg har blitt litt eldre;))

Ha en flott søndag til dere som er innom her!




6 kommentarer:

Christine sa...

Råkul LO :D Digger de glitterbokstavene og kjempefin bruk av Hambly :D

anne jorunn sa...

Kanonbra LO!! Både fargebruk, pynting og oppsett var stilig!!

Salte sa...

Råkul LO!

Yasmin sa...

Denne ble kjempekul ann-christin! :D passer deg kjempe godt.. :)

cattis sa...

Hallais. Artig at du har blitt en blogger da:) Denne var jo bare superkul, hihi;) Blir artig og følge med framover:)

Elisabeth Helland sa...

hihi. herlig bilde, og flotte farger du har brukt her...kanonstilig...takk for titten rundt omkring i bloggen din...ha ei herlig helg...