torsdag 19. juni 2008

Jeg har blitt tagget!

Jeg har blitt tagget av HegeAL:

Here are the rules: The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves. At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.

1) TEN YEARS AGO I: Da bodde jeg i Tønsberg og gikk på lærerhøyskolen der. Jeg var kjæreste med mannen min, og vi koste oss sammen med gode venner (mye fest ja....);))

2) 5 THINGS IN TODAYS "TO DO" LIST: Nå er det jo kvelden, så da er det bare å benke seg foran dataen/scrappepulten *lol* Ellers har det vært en vanlig dag, med levering/henting i barnehage osv osv.

3)SNACKS I ENJOY: Sjokolade og potetgull!!!! (hånd i hanske)

4)THINGS I WOULD DO IF I WAS A MILLIONAIRE: Gitt masse til gode formål (Hjerte-lungesyke, barn, krisesentre, forskning) Kjøpt meg hus i Italia (store drømmen!), satt av nok penger så barna mine var sikret +familien. Jobbet 40%

5)PLACES I HAVE LIVED: Oslo, Nittedal, Spikkestad, Lier og Tønsberg

I now pass this to: Aksh, Ylva og Catrine

4 kommentarer:

Yasmin sa...

Så super flott banneren ble! Applaus til HegeAL! :D

Ha en suuuper fin kveld! :D

Carrin sa...

Hei hei!!! Artig at du har fått deg blogg...og nydelig LO du hadde i forrige innlegg *sukk*

annes paperfun sa...

Takk for taggingen :0)
og da har jeg fått lagt ut innlegget
Ønsker deg en flott dag ...xox Anne

mo9ca sa...

Åhhhh endelig fant jeg bloggen din, har lett etter den kan vite...
Utrolig herlig banner... *smelt* (minner meg om at jeg må jobbe litt med min hihi)

Uansett, linker til bloggen din i min, håper det er ok?

Ha en super helg videre!
*klem*